شناسهٔ خبر: 224489 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری جلسه شورای اداری، جهت بررسی عملکرد حوزه راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان آذربایجان شرقی

جلسه جلسه شورای اداری، جهت بررسی عملکرد حوزه راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان آذربایجان شرقی با حضور مدیرکل، معاونین، رؤسای ستادی و رؤسای ادارات شهرستانی (۱۰ شهرستان) برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از آذربایجان شرقی، در جلسه شورای اداری، عبدالحسین علی اکبری مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده ای استان با اشاره به نقش راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در تسهیل تردد ایمن کاربران جاده‌ای، بر ضرورت برنامه‌ریزی دقیق، استفاده بهینه از ظرفیت‌ها و ارتقای سطح خدمات‌رسانی به مردم تأکید کرد. وی همچنین خواستار تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی، نگهداری مستمر راه‌ها، رفع نقاط حادثه‌خیز و افزایش نظارت بر فعالیت ناوگان حمل‌ونقل شد.

در ادامه، معاونین و رؤسای ادارات ستادی و شهرستانی گزارش‌هایی از اقدامات انجام‌شده در حوزه‌های مختلف از جمله نگهداری و بهسازی راه‌ها، ایمنی راه‌ها، حمل‌ونقل کالا و مسافر، ایمنی وضعیت پروژه‌های در دست اجرا، خدمات ارائه‌شده به کاربران جاده‌ای و برنامه‌های پیش رو ارائه کردند.

همچنین مسائل و چالش‌های موجود در حوزه راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای موردبررسی قرار گرفت و راهکارهای لازم برای ارتقای ایمنی‌محورهای مواصلاتی، بهبود کیفیت خدمات حمل‌ونقل، افزایش بهره‌وری و تسریع در اجرای طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی موردبحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در پایان این نشست، پس از جمع‌بندی موضوعات مطرح‌شده، تصمیمات و مصوبات لازم در راستای بهبود عملکرد حوزه راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، ارتقای سطح خدمت‌رسانی به مردم و تحقق اهداف و برنامه‌های سازمانی اتخاذ شد.